Βιογραφικό





                       ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ  ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Μαρία Κοκκίνου (kokkinoukladi@yahoo.gr)






                                        ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ  ΣΗΜΕΙΩΜΑ



Όνομα:  Μαρία Κλάδη-Κοκκίνου


Σπουδές: 
Ψυχολογία» και «Αγγλική Φιλολογία» - Bachelor of Science από το Nasson College  της Πολιτείας του Maine στις   Η.Π.Α. (1983).
 -«Κοινωνική Πολιτική και Κοινωνική Ανθρωπολογία» -Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου (2000).
- Μεταπτυχιακές σπουδές στα Παιδαγωγικά με ειδικότητα στις «Μαθησιακές
                      Δυσκολίες»  - Master of Science in Education από
                      το Northern Illinois University στις H.Π.Α. (1992).
-Διδακτορική Διατριβή με θέμα: «Πόντιοι Μετανάστες από την
                      Πρώην Σοβιετική Ένωση στο Σχολείο και ενδεχόμενοι Παράγοντες
                      Κοινωνικού Αποκλεισμού τους» στο Πάντειο Πανεπιστήμιο
                      όπου και αναγορεύθηκα διδάκτορας του τμήματος της Κοινωνικής
                      Πολιτικής. (2008).


Επαγγελματική Εμπειρία:
-Διδάκτωρ Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (2012- έως σήμερα):
Με την ιδιότητα της διδάκτορος διδάσκω:
1)    Διαχείριση Διαπροσωπικών Σχέσεων στο Σχολείο. Πάντειο Πανεπιστήμιο.
2)    Ανάπτυξη Ηγετικών Στελεχών στην Εκπαίδευση. Πάντειο Πανεπιστήμιο.
3)    Διαπολιτισμική Διαχείριση της Ετερότητας και Καταπολέμηση του Ρατσισμού
 και της Σχολικής Βίας στην Ελληνική Εκπαίδευση: Θεωρητική
Πλαισίωση-Πρακτικές Εφαρμογές. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
4)    Εκπαίδευση Εκπαιδευτών στη Φιλοσοφία-Στόχους των Σχολείων Δεύτερης
 Ευκαιρίας και Κατανόηση των Ευέλικτων Προγραμμάτων Σπουδών.
Πιστοποιημένο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Καθηγητών. Παιδείας Λόγος.

 -Καθηγήτρια ξένων γλωσσών (1983  έως σήμερα).
Με την ιδιότητα της καθηγήτριας ξένων γλωσσών:
1)    έχω εργαστεί σε κέντρα ξένων γλωσσών
2)    διευθύνω το δικό μου κέντρο γλωσσών το οποίο ίδρυσα το 1986
και στο οποίο μέχρι σήμερα διδάσκω και έχω την διεύθυνση σπουδών.
3)    είμαι υπεύθυνη διεξαγωγής εξετάσεων για τα πτυχία γλωσσομάθειας ESB
και Cambridge σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Κέντρων Ξένων Γλωσσών.
4)    διευθύνω Κέντρο Πληροφορικής και είμαι υπεύθυνη εξεταστικού κέντρου ECDL.

-Μεταφράστρια (1999 έως σήμερα).
Με την ιδιότητα της μεταφράστριας:
1)    έχω μεταφράσει άρθρα για περιοδικά.
2)    είμαι υπεύθυνη μεταφράσεων και επικοινωνίας στην Αγγλική για το
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «Παιδείας Λόγος».
3)    μετέφρασα τον Ιούλιο του 2014 στο Πανεπιστήμιο της Ιταλίας LAquila
από την Αγγλική στην Ελληνική μεταπτυχιακό «Επιδημιολογίας».

-Ψυχολόγος. Ειδική Παιδαγωγός.
Με την ιδιότητα της ψυχολόγου  και ειδικής παιδαγωγού:
1)    έχω διδάξει στο Chesebro School στο Dekalb του Illinois  όπου δίδαξα μαθητές
της πρώτης γυμνασίου με μαθησιακά προβλήματα (1992).
2)    έχω εργαστεί στο Κέντρο Ψυχολογικής Στήριξης του Δήμου Ιλίου (1998-1999).
3)    εργάζομαι ως εισηγήτρια στα προγράμματα ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ (κωδικός εισηγητή
36034) και έχω διδάξει καθηγητές σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες και τη
διαχείριση της τάξης. Ιούλιος 2009 (45 ώρες), Δεκέμβριος 2009 (45 ώρες),
           Ιούνιος 2010 (4 ώρες), Νοέμβριος και Δεκέμβριος  2013 (88 ώρες)..
4)    εργάζομαι για τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών
όπου προσφέρω υπηρεσίες εκπαιδευτικής στήριξης σε καθηγητές. Από τον
Αύγουστο του 2010 έως σήμερα.
5)    παραδίδω μεταπτυχιακά μαθήματα σε καθηγητές ξένων γλωσσών
 τα οποία οργανώνονται από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Κέντρων Ξένων
Γλωσσών με θέμα την διαχείριση της τάξης, τις μαθησιακές δυσκολίες
 και τη διαπολιτισμική εκπαίδευση. Σεπτέμβριος 2011 (32 ώρες), Οκτώβριος
2011 (32 ώρες), Δεκέμβριος 2011 (32 ώρες), Φεβρουάριος 2012 (4 ώρες),
           Απρίλιος 2012 (2 ώρες), Ιούλιος 2012 (4 ώρες).
.
- Δημοσιογράφος και συντάκτρια σε περιοδικά και εφημερίδες. 1988 έως σήμερα.
Με την ιδιότητα της δημοσιογράφου έχω συνεργαστεί:
1)    με την τοπική εφημερίδα της Δυτικής Αττικής «Μήνυμα» όπου έγραφα θέματα
ψυχολογίας, εκπαίδευσης και παιδιού
2)    με την εφημερίδα «Βραδυνή της Κυριακής» όπου είχα την στήλη «Παιδί»
με θέματα για το παιδί και την παιδική λογοτεχνία
3)    με το εκπαιδευτικό περιοδικό  «Message» όπου έγραφα θέματα εκπαίδευσης,
ειδικής αγωγής και ψυχολογίας
4)    με την τοπική εφημερίδα του Πειραιά «Ανταποκριτής» όπου έγραφα θέματα
σχετικά με την τοπική αυτοδιοίκηση
5)    με το περιοδικό για γονείς «Η ζωή με το παιδί» όπου έγραφα θέματα για το παιδί
6)    με την εφημερίδα για γονείς «Athens Child»  όπου έγραφα θέματα ειδικής αγωγής
7)    με το περιοδικό «Junior» όπου γράφω θέματα ειδικής αγωγής, ψυχολογίας και
εκπαίδευσης    
8)    με το περιοδικό του Πανελληνίου Συνδέσμου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων
 Γλωσσών «Parents’ Europalso Magazine”. Επιστημονική Υπεύθυνη.
9)    με διάφορα άλλα περιοδικά όπου γράφω θέματα ψυχολογίας και
σχέσεων

-Συγγραφέας.
-Με την ιδιότητα της συγγραφέως έχω γράψει 4 λογοτεχνικά βιβλία εκ των οποίων
 τα δυο είναι εφηβικά.
- (2002), «Ένα παιδί δυο πατρίδες», Εκδ. Μίνωας. ISBN: 978-960-542-494-0.
- (2005), «Λίγο πριν τα 18», Εκδ. Κέδρος. ISBN: 978-960-04-2706-6.

-Διδάσκουσα.
-Μετά από αξιολόγηση ειδικής επιστημονικής επιτροπής έχω ενταχθεί στο μητρώο
διδακτικού προσωπικού του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και
Αυτοδιοίκησης από 04/09/2009 με κωδικό 8387-029621371.
-Μετά από αξιολόγηση του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
έχω εγγραφεί στο Μητρώο Διδασκόντων Κέντρων Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης με
Αριθμό Μητρώου 164/2011.
- Εργάζομαι ως εισηγήτρια στα προγράμματα ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ (κωδικός εισηγητή
36034).
-Έχω διδάξει καθηγητές σε επιδοτούμενα προγράμματα τον Ιούλιο του 2009
(45 ώρες), τον Δεκέμβριο του 2009 (45 ώρες),  τον Ιούνιο του 2010 (4 ώρες),
το Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2013 (88 ώρες) σχετικά με τα μαθησιακά
προβλήματα, τη διαχείριση της τάξης, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση
και την εκπαιδευτική τεχνολογία.

Εκδόσεις – Συγγραφική Δράση:
Βιβλία:
- (2002), «Ένα παιδί δυο πατρίδες», Εκδ. Μίνωας. ISBN: 978-960-542-494-0.
- (2005), «Λίγο πριν τα 18», Εκδ. Κέδρος. ISBN: 978-960-04-2706-6.
- (2008), « Από τον εθνοκεντρισμό στον κοινωνικό αποκλεισμό», MegaPoster Εκδοτική.
ISBN: 978-960-98472-2-3.
-(2008), «Έρευνα. Στερεότυπες αντιλήψεις των δασκάλων και συμμετοχή τους στα
Ευρωπαϊκά προγράμματα», MegaPoster Εκδοτική. ISBN: 978-960-98472-0-9.
- (2008), «Η επαφή των δασκάλων με τα Ευρωπαϊκά προγράμματα και τα στερεότυπά
τους για τους άλλους», MegaPoster  Εκδοτική. ISBN: 978-960-98472-1-6.
-(2010), «Πολιτισμικές Διαφορές και Κοινωνικός Αποκλεισμός στο Σχολείο»,
MegaPoster Εκδοτική. ISBN: 978-960-98472-3-0.
-(2010), Gasiouka Maria, Kladi–Kokkinou Maria “THOUGHTS AND NOTES ON THE ISSUES OF RECONCILIATION OF WORK AND FAMILY LIFE IN EUROPE. The experience of Cyprus” ,  i-universe Publishing Company, New York, U.S.A. ISBN: 978-1-4502-3273-9.
-(2012), Κλάδη – Κοκκίνου Μαρία «Διαχείριση Διαπροσωπικών Σχέσεων στο Σχολείο»,
Εκπαιδευτικό Υλικό, Πάντειο Πανεπιστήμιο.
-(2012), Κλάδη – Κοκκίνου Μαρία «Ανάπτυξη Ηγετικών Στελεχών στην
 Εκπαίδευση», Εκπαυδευτικό Υλικό, Πάντειο Πανεπιστήμιο.
-(2013), Κλάδη – Κοκκίνου Μαρία «Διαπολιτισμική Διαχείριση της
Ετερότητας και Καταπολέμηση του Ρατσισμού και της Σχολικής Βίας
 στην Ελληνική Εκπαίδευση: Θεωρητική Πλαισίωση-Πρακτικές Εφαρμογές»,
Εκπαιδευτικό Υλικό,  Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
-(2014), Κλάδη – Κοκκίνου Μαρία «Εκπαίδευση Εκπαιδευτών στη
Φιλοσοφία-Στόχους των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας και Κατανόηση
των Ευέλικτων Προγραμμάτων Σπουδών», Εκπαιδευτικό Υλικό,  Παιδείας Λόγος.


-Άρθρα:
-(2010), «Η καταγωγή σε σχέση με τις Εκπαιδευτικές και Επαγγελματικές Επιλογές των μαθητών της Γ’ Γυμνασίου», Σύγχρονη Εκπαίδευση, τ. 162, Ιούλιος- Σεπτέμβριος, σελ. 38-64.
-(2010), Κλάδη-Κοκκίνου Μ., Τσικαλάκη Ι. «Έκθεση για τα Προγράμματα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα», Παρατηρητήριο για τη Δημοκρατία και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα στην Εκπαίδευση. http://paratiritirio-in-education.blogspot.gr/
-(2011), Κλάδη – Κοκκίνου Μ. «Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην
Εκπαίδευση. Παράγοντες που Συντελούν σε μια Βιώσιμη Ένταξη των ΤΠΕ στην
Εκπαίδευση», Πρακτικά του 6th International Conference in Open and Distance
Learning, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου,
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, The Open Education
Journal,  November 4-6, Loutraki, Greece.
-(2013), Κλάδη- Κοκκίνου Μ., Τσικαλάκη Ι., Φαλίδα Ε., Ντάφλου Α. «Ενσωμάτωση των Διαδραστικών Πινάκων και του Ίντερνετ στη διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών. Οι απόψεις των καθηγητών-χρηστών», Πρακτικά 7ου  Πανελληνίου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» Σύρος 21, 22, 23 Ιουνίου 2013. ISBN 7ου συνεδρίου  978-960-89753-8-5 SET, Εκδόσεις Ε-Δίκτυο ΤΠΕΕ, Αθήνα 2013, επιμέλεια Τζιμόπουλος Νίκος.  https://www.dropbox.com/s/hai413ybwalde81/cd%207o%20Synedrio.rar


-Άρθρα υπό δημοσίευση:
- Gasiouka Maria, Kladi – Kokkinou Maria,“The evolution of  female folk networks
into a New Type of Partnership from a gender perspective”  στο επιστημονικό
περιοδικό του International Sociological Association’s (ISA) μετά από συμμετοχή
στο «World Congress of Sociology» στο Gothenburg της Σουηδίας στις 11 έως τις
17 Ιουλίου του 2010.

-Άρθρα μου τα οποία αναφέρονται στην εκπαίδευση, στην ψυχολογία του παιδιού
και την ειδική αγωγή έχουν δημοσιευθεί στην εφημερίδα «Βραδυνή της Κυριακής»,
 στην τοπική εφημερίδα της Δυτικής Αττικής «ΜΗΝΥΜΑ», στην εφημερίδα για
γονείς «Athens Child», στο περιοδικό για γονείς «Junior», στο περιοδικό για γονείς
«Η ζωή με το παιδί», στο περιοδικό του Πανελληνίου Συνδέσμου Ιδιοκτητών
Κέντρων Ξένων Γλωσσών “ParentsEuropalso Magazine” και το περιοδικό
για καθηγητές ξένων γλωσσών «Message» από το 1988 έως σήμερα.

Εισηγήσεις σε Συνέδρια:
-(2010), Γκασιούκα M., Κλάδη-Κοκκίνου M. “From Folklore to
Sociology: The evolution of female folk networks into a New Type of Partnership from
a gender perspective”,17th World Congress of Sociology, International Sociological
Association, July 11-17, Gothenburg, Σουηδία.
-(2010), Κλάδη – Κοκκίνου Μ. «Προβλήματα Πειθαρχίας στην Τάξη», 25ο
Συνέδριο Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης, Πανελλήνιος Σύνδεσμος Κέντρων Ξένων
 Γλωσσών, 30 Αυγούστου 2010, Αθήνα.
-(2011),  Κλάδη – Κοκκίνου Μ. «Οι Άλλες Διαστάσεις του Ρόλου του Εκπαιδευτικού.
Διαχείριση της Τάξης», 26ο Συνέδριο Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης, Πανελλήνιος
Σύνδεσμος Κέντρων Ξένων Γλωσσών, 29 Αυγούστου 2011, Αθήνα.
-(2011), Κλάδη – Κοκκίνου Μ. «Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην
Εκπαίδευση. Παράγοντες που Συντελούν σε μια Βιώσιμη Ένταξη των ΤΠΕ στην
Εκπαίδευση», 6th International Conference in Open and Distance Learning, Ελληνικό
Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και Εξ
Αποστάσεως Εκπαίδευσης, The Open Education Journal, November 4-6, Loutraki,
Greece.
-(2013), Κλάδη- Κοκκίνου Μ., Τσικαλάκη Ι., Φαλίδα Ε., Ντάφλου Α.
«Ενσωμάτωση των Διαδραστικών Πινάκων και του Ίντερνετ στη διδασκαλία
των Ξένων Γλωσσών. Οι απόψεις των καθηγητών-χρηστών», 7ο  Πανελλήνιο
 Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της
Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», Ιούνιος 21, 22, 23, Σύρος.
-(2013), Κλάδη – Κοκκίνου Μ. «Εξετάσεις Γλωσσομάθειας και Μαθησιακές Δυσκολίες»,
28ο Συνέδριο Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης, Πανελλήνιος
Σύνδεσμος Κέντρων Ξένων Γλωσσών, 29 Αυγούστου 2011, Αθήνα.
-(2013), Κλάδη – Κοκκίνου Μ., «Θεωρητική Προσέγγιση της Αύξησης του Ρατσισμού
και της Ξενοφοβίας κατά τις Περιόδους της Οικονομικής Ύφεσης», 1ο Πανελλήνιο
Συνέδριο Ανάλυσης της Συμπεριφοράς, Ελληνική Κοινότητα Ανάλυσης της Συμπεριφοράς,
1Νοεμβρίου - 2 Δεκεμβρίου, Πάντειο Πανεπιστήμιο, Αθήνα.

Σεμινάρια:
 -Ανθρώπινη Ανάπτυξη και Μάθηση. Lesley College. Graduate School. Δεκέμβριος 1989.
 -Ανάπτυξη Προγραμμάτων Σπουδών. Lesley College. Graduate School. Ιούνιος 1989.
 -Οι Βάσεις της Ειδικής Αγωγής. Nothern Illinois University. Ιούνιος 1990.
 -Γλώσσα και Γνώση. Nothern Illinois University. Ιανουάριος 1992.
 -Συνεργασία Επιστημονικού Προσωπικού στο Χώρο του Σχολείου. Nothern
Illinois University. Μάρτιος 1992.
  -Συστήματα Διδασκαλίας για Άτομα με Μαθησιακές Δυσκολίες. Nothern
Illinois University. Ιούνιος 1992.
 -Ισότητα Ευκαιριών και Αγορά Εργασίας. Ωμέγα Εκπαιδευτική. Νοέμβριος 2000.
 -Εκπαίδευση Εκπαιδευτών. Ωμέγα Εκπαιδευτική. Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2000.
-Υγιεινή και Ασφάλεια Εργασίας Εργαζομένων σε Εκπαιδευτήρια. Γενική
Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος. Ιανουάριος 2002.
 -Οι Εξετάσεις Αναπόσπαστο Μέρος της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας. Π.Ο.Ι.Κ.Ξ.Γ.
Αύγουστος 2003.
-Μετανάστευση και Άσυλο στις χώρες του Mashrek. Κάιρο 4-5 Απριλίου 2009.
-Έχω παρακολουθήσει πλήθος ημερίδων στο Πάντειο Πανεπιστήμιο που διοργανώθηκαν
από τα τμήματα της Κοινωνικής Πολιτικής, της Κοινωνικής Ανθρωπολογίας
και το Κέντρο Κοινωνικής Μορφολογίας και Κοινωνικής Πολιτικής σχετικά με την
μετανάστευση, τον κοινωνικό αποκλεισμό και τον πολιτισμό.
-Έχω παρακολουθήσει ομιλίες και ημερίδες που διοργανώθηκαν από τον Σύνδεσμο για
τα Δικαιώματα της Γυναίκας.
-Συμμετείχα στο Forum της EuroMed Non-Governmental Platform στο
Αλικάντε της Ισπανίας.  14-16 Μαίου 2010.
-Tools and Good Practices in Development Education. Hellenic Platform for
Development. Αθήνα 21 και 22 Ιουνίου 2010.
-Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση. Σωματείο για της Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση.
8-9 Οκτωβρίου 2010.

Ομιλίες:
-Έχω μιλήσει σε συλλόγους γονέων και κηδεμόνων για θέματα παιδιού και
ειδικής  αγωγής στο πλαίσιο της διοργάνωσης Σχολής Γονέων στους δήμους
της Δυτικής Αττικής  (2003-2004).
-Ομιλία σε καθηγητές ξένων γλωσσών σχετικά με την διαχείριση της τάξης στον
Πανελλήνιο Σύνδεσμο Κέντρων Ξένων Γλωσσών (Αύγουστος 2009).
-Σε συνεργασία με την Ένωση Γονέων Ιλίου ομιλίες στα σχολεία του Ιλίου
για την ενημέρωση των γονέων σχετικά με την αγωγή του παιδιού (Μάιος 2009
έως σήμερα). Συγκεκριμένα:
14ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Θέματα: Μαθησιακές Δυσκολίες. Εθισμός στο Διαδίκτιο.
2ο Γυμνάσιο Ιλίου. Θέμα: Εθισμός στο Διαδίκτυο.
5ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Θέματα: Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής. Χαρισματικά
Παιδιά.
Πειραματικό Λύκειο Ιλίου. Θέματα: Μαθησιακές Δυσκολίες. Εφηβεία. Άγχος Εξετάσεων.
8ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Θέματα: Μαθησιακές Δυσκολίες. Πολιτισμικές Διαφορές
 και Κοινωνικός Αποκλεισμός.
12ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Θέματα: Μαθησιακές Δυσκολίες. Χαρισματικά Παιδιά.
15ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Θέματα: Πολιτισμικές Διαφορές και Κοινωνικός Αποκλεισμός.
Μαθησιακές Δυσκολίες. Χαρισματικά Παιδιά.
-Σεμινάριο – ομιλία για την Διαχείρηση της Τάξης, τα Χαρισματικά Παιδιά και την
Πειθαρχία στον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών. Αθήνα
25 Ιουνίου 2010.
12ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Θέμα: Ενδοσχολική Βία.
6ο Γυμνάσιο Ιλίου. Θέμα: Ρατσισμός και Ξενοφοβία.

Ξένες Γλώσσες:
Αγγλική. Άριστη Γνώση.  Άδεια Διδασκαλίας Αγγλικής Γλώσσας.

Πληροφορική:
Επεξεργασία Κειμένου. Άριστη γνώση.
Χρήση Διαδικτύου. Άριστη γνώση.
Powerpoint. Πολύ καλή γνώση.
SPSS. Μέτρια γνώση.
Χρήση διαδραστικού πίνακα στην τάξη. Άριστη γνώση.

Μέλος:
-Της Πανελλήνιας Κοινότητας Ανάλυσης της Συμπεριφοράς. Ιδρυτικό μέλος.
 -Της Επιστημονικής Επιτροπής του Συνδέσμου Κέντρων Ξένων Γλωσσών. Ιδρυτικό μέλος.
  -Της Ομάδας Πολιτών της Δυτικής Αττικής «Πολίτες Δυτικά». Αντιπρόεδρος.
  -Της Ελληνικής Επιτροπής Διεθνούς Δημοκρατικής Αλληλεγγύης (Μέλος του
Ευρωμεσογειακού Δικτύου για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα). Υπεύθυνη για θέματα
μετανάστευσης και φύλου.
 -Του Παρατηρητηρίου για τη Δημοκρατία και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα
στην Εκπαίδευση. Ομάδα Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.
(Έχω συντάξει έκθεση σχετικά με τα προγράμματα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα).
-Της National Honor Society in Psychology. Μέλος.
-Της Πανελλήνιας Ένωσης Ειδικών Παιδαγωγών. Μέλος.
-Του Πανελληνίου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής. Μέλος.
-Του Συνδέσμου για τα Δικαιώματα της Γυναίκας. Μέλος.
-Μέλος της IYS που εδρεύει στην Φιλανδία και φέρνει σε επαφή δι' αλληλογραφίας
μαθητές από όλο τον κόσμο.
-Του Ελληνικού Δικτύου Ανοικτής και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Έκτακτο Μέλος.
-Σωματείο για τις Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση.
-Μέλος της Ευρωπαϊκής διαδικτυακής κοινότητας εκπαιδευτικών e-twinning.

Ενδιαφέροντα:
-Έχω ασχοληθεί με επιτυχία και αποτελούν επιστημονικά και ερευνητικά μου ενδιαφέροντα
                     1) οι μηχανισμοί εκμάθησης των γλωσσών και οι ενδεχόμενες
δυσκολίες που δημιουργούν οι σύγχρονες εκπαιδευτικές μέθοδοι στα παιδιά με
 ιδιαίτερες μαθησιακές ικανότητες ή στα χαρισματικά παιδιά.
                    2) η σχέση γλώσσας και κοινωνικής τάξης και είναι πεποίθησή μου
ότι δεν υπάρχει «λάθος γλώσσα» αφού έχουν γραφτεί κατά καιρούς
λογοτεχνικά αριστουργήματα σε γλώσσα που διέφερε από την επικρατούσα.
                    3) ο κοινωνικός αποκλεισμός σε οποιαδήποτε μορφή του ( λόγω
φύλου, καταγωγής, πολιτισμικής διαφοράς, μαθησιακής ιδιαιτερότητας,
οικονομικής κατάστασης, σχολικής επίδοσης κ. α.).
-Ενδιαφέρομαι για το περιβάλλον και πολλά από τα άρθρα μου στα περιοδικά
στα οποία είμαι συντάκτρια αναφέρονται σε θέματα περιβάλλοντος.

Δραστηριότητες:
-Στο κέντρο ξένων γλωσσών το οποίο διευθύνω λειτουργεί «τράπεζα πληροφοριών»
όπου οι γονείς πληροφορούνται για υπηρεσίες που μπορούν να απευθυνθούν όταν τα
παιδιά ή οι ίδιοι τις χρειάζονται.
-Σαν εκπαιδευτική δραστηριότητα στο ίδιο κέντρο ξένων γλωσσών γίνονται
τεστ για την ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών με τη δική μου επιστημονική
καθοδήγηση και αν διαγνωστεί κάποιο πρόβλημα οι μαθητές παραπέμπονται
στους αρμόδιους κρατικούς φορείς.
-Διοργανώνω επιμορφωτικά σεμινάρια στους νέους καθηγητές υπό την
εποπτεία μου σχετικά με μεθόδους διδασκαλίας, μαθησιακές δυσκολίες και
διαπολιτισμική εκπαίδευση.
-Οργανώνονται και παρουσιάζονται πολιτιστικές εκδηλώσεις των μαθητών
του κέντρου ξένων γλωσσών το οποίο διευθύνω στο πολιτιστικό κέντρο του Δήμου Ιλίου.
-Είμαι υπεύθυνη έκδοσης εφημερίδας στο κέντρο ξένων γλωσσών το οποίο διευθύνω.
-Συμμετείχα στην οργάνωση βιβλιοθήκης για τα παιδιά του 2ου Δημοτικού Σχολείου
Ιλίου με προσφορά βιβλίων και γραφικής ύλης.
-Συμμετείχα στην οργάνωση και στήριξα και στηρίζω πρωτοβουλίες για  την
προώθηση της ιδέας της «ανθρωπιστικής αλληλεγγύης» π.χ.  «Χαμόγελο του

Παιδιού» και «Γιατροί Χωρίς Σύνορα».